Min samling

 
 
Jag samlar på sådana här jag.
 
-Är det någon mer än jag som gör det?
 
-Vad har du tänkt göra med dina?
| |
#1 - - Znogge:

Nej!

#2 - - Herta:

Är det katthalsband, färgglada band för nycklar eller smala käcka skärp?

#3 - - Anonym:

Ja, jag har en hög i en låda och har ingen aning om vad jag ska ha dem till.

#4 - - Therese/zill:

Jag antar att det är såna där "galgband" för tröjor..?
Jag klipper av mina, sparar dem och använder dem när jag producerar hemmagjorda kort. Blir ofta en riktigt fin detalj, och man slipper köpa en hel rulle med band :).

#5 - - Herta:

Men vadå? Jag får bara beiga eller bruna under mina tröjor.

Svar: Då köper du väl bara plagg som är beiga och bruna då...? :)
annnne.blogg.se

#6 - - Herta:

Haha! Nja jaga vet inte. Sista gången, i förra veckan t ex köpte jag en långärmad tröja på HM i senapsgult varpå jag fick bruna band.

#7 - - Landkrabba:

Har också sett bild i en tidning att man kan använda dem att knyta runt servetter men har inte sparat på några själv än.

#8 - - TT:

Hahaha, jag sparar och gör precis som någon här ovan... spar till mina scrapping-kort. Trodde jag var lite udda... skönt!

Svar: Vi har alla våra egenheter!
annnne.blogg.se

#9 - - Suss:

Jag klipper också bort mina, sedan sparar jag dem och knyter fast julklappsadresserna eller på presenter där jag vill fästa ett kort. Allting är bra till nånting, eller hur?

Svar: Smart!
annnne.blogg.se

#10 - - Therese/zill:

Så här kan ett kort med galgband som detalj se ut: http://zill.bloggplatsen.se/2012/10/20/8848366-fodelsedagskort-till-en-25-aring/

Jag länkade till det här inlägget för jag tyckte det passade, hoppas att det var okej :).

Upp