Beaumont, California



Syster Ysters dotter, J, 17 år, ska till Beaumont, California som utbytesstudent på ett år.
Hon är så nöjd att hon får komma till Californien.
Vem skulle inte vara det?
Grattis J!
Allmänt | |
#1 - - Camilla Aggeborn:

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

#2 - - ina:

säg grattis, det är stort att få vara utbytesstudent! jag skulle vilja vara det:(om jag var ung, det är jag inte längre, haha!

jag förstår att man inte läser allt, jag själv kan inte läsa allt men jag hittar plötsligt saker som jag gått förbi länge, tack vore blogg får en förändring ske även i min hjärna ibland! sov gott!

#3 - - Syster Yster:

Ja, vad spænnande!

Så får familjen en USA ferie næsta år!

#4 - - Kattis:

Hallå!

Det började med att jag hamnade på listan igår kväll och sen har det bara flutit på.

Har suttit lite men inte alls mycket.

Är man på listan så kommentarer ju folk.

Suss gott!

#5 - - Käpylä:

Eftersom jag skäms lite, så skriver jag lite längre bak i bloggen. Vill ju inte låta så skrytsam....



Det var nån konsult som ringde. Han hade en kund, som sökte en manlig bloggare (vet ej bolag exakt, då han inte sade det. Men det brukar väl vara: stureplan, hanky, glife eller något annat bolag).



Konsulten erbjöd en lön på 2500kr. i veckan.

Men då var jag tvungen att skriva minst tre inlägg om dagen. Och bara där har vi ett krav jag inte kan leva upp till i samband med familj och studier. jag tackade vänligt nej. det gick några veckor - och några personer hade läst igenom hela min blogg. Nu var deras erbjudande att ge mig ett ekoomiskt bidrag så att bloggens best of-inlägg skulle tryckas till en bok. En bok som kommer den 23 jan. (sssccchhhh...säg inget). Jag tackade ja.



men de blev riktigt sura över att ett inlägg där jag berättade för dem att jag får 7kr. per såld bok. De tyckte inte riktigt mina läsare hade med det att göra. men men.....



Det enda kravet jag hade var att vara ensam ansvarig utgivare. Och jag kommer ge ut boken i bara mitt namn. Med deras pengar. Så jag hmanade på ett ge-ut-din-bok-själv förlag av något slag.



En lektör sitter i skrivande stund och ändrar stavfel och annan skit. Och en annan sitter och jobbar med omslag, som jag tackar nej till hela tiden. Han har skickat fyra olika varianter - men jag har tackat nej till samtliga. Jag gillar svart. och det vet han om nu. Så vi får se vad han kommer fram med nu.



Tottakai puhun suomea!

Äiti jag isä on kumpaki suomesta. Ja minä ja koko minun perhe ollaan suomessa joka toinen kesä. Minulla on siskon kanssa yksi pieni talo Karviassa. Ihan järven viressä. Kaunis! Meidän paappa rakensi sen 15 vuotta sitten.



=)

#6 - - Anne:

Fin blogg! Sökte på ösregn på google för att ha till mitt inlägg om vädret idag och hamnade på din blogg. Inte ofta jag stöter på nån med samma namn. Men du kan iofs heta Ann men stavar med E men sak samma, i bloggvärden heter vi samma :)

#7 - - Jonas:

Haha, jo, jag har ett rätt så ovanligt namn, men har hittat åtminstone en blogg av en person med samma namn som mig. Lite kul var det allt när jag hittade den :)

#8 - - Sport Centra Man:

ha ha ha...

Ja det kan jag fatta :)

Upp