Sov gott!



Nu ska jag upp och läsa (En fri röst) och förhoppningsvis sova.
Nätterna mot måndagar brukar bli litet korta.
Jag klarar mig bra på 5-6 timmars sömn (optimalt är 7.5 timme) och på söndagkvällar är man ju inte så trött, så det blir kanske bara 3-4 timmar.
Men i vanlig ordning ringer kl. 4.45 i morgon, och hjärnan ska jag ju helst ha med mig till jobbet!

God natt!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej!



har en tävling på min blogg där jag lottar ut en biocheck o en menybiljet

var gärna med

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-en-mysig-biokvall.html

#2 - - Anonym:

Tack snälla, sov så gott. Ska också dra mig till sängs. Kram

#3 - - Markus:

"värp först och kacka sen" - klockrent

#4 - - N E L L I:

Okej, jättekul! :)

#5 - - Anna:

Ja det var inte mycket sömn du behöver..jag vill ha typ 8 timmar...gääääsp..oj nä jag är ganska pigg nu :)

#6 - - Tanten:

Själv vill jag alltid ha mer sömn än jag får. I alla fall på veckorna.

#7 - - Anonym:

Godmorgon!

sv. de jag ska plugga är ganska roligt, anatomi kost och träningslära, det är själva pluggandet som är tråkigt, haha :)

#8 - - Kattis:

Godmorgon!

Hoppas du fick sova gott.

Jag vaknade en sväng vid 3 men det gick bort, hihi.

Ha en bra dag!

KRAM

#9 - - Svorskan:

Hahahaha! Jag sitter och söker efter bild på Internet och Googlar "diamant ring" och när jag klickar mig in på en bild hamnar jag hos dig. Hur stor är oddsen för det? Kul!

Upp