Gott Nytt Decennium till oss Alla!

 

2010 inleder ett nytt decennium och jag hoppas att det kommer att bli det bästa vi alla någonsin har upplevt!

 

Gott Nytt År till oss alla!
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Det är vi väl värda! Ha en festlig kväll.

#2 - - Beate:

Håller helt med Znogge.

Svar: Nej, jag fyller inte år den 13 augusti. Men sedan i år har jag en stor aversion mot fredagar som infaller på den 13:e. I år var det två stycken (och båda gångarna hände det nå't som inte borde ha hänt - dock inte mig), 2010 som tur är bara en. Hade hoppats på ingen. Men annars är jag inte skrockfull.

#3 - - Jessi:

Ja, gott nytt år på oss. :)

#4 - - Jayne:

GOTT SLUT och GODARE NYYYYTT

Ha ha ha.. Ja vi är supernöjda..MEEEEEN nu ser man ju tydligt att vi måste fortsätta måla. Hall, matrum och kök.. sen ville pojkarna bli av med sina blåa rum. En vill ja beigebrunt och den andre grått..oki doki.. ha ha ha ha

Vi är hemma en stund till. Åt mat hemma och njöt, sen tar vi dessert och raketer hos grannen.

Ha en bra kväll.

#5 - - Em:

Happy new year! :D

#6 - - Ka:

fin blogg

har du smällt raketer än ?

#7 - - ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.:

Gott nytt år =)

#8 - - Anastasia:

Fin blogg! =)

#9 - - Ka:

fin blogg

&&

gott nytt år ! :)

#10 - - Gun:

Gott Nytt År till dig och din familj!:D

#11 - - Laila:

En riktigt bra start på 2010 till dig.

Jag är glad att jag har hittat till din härliga blogg ♥

#12 - - Ragnvi:

Morning o God fortsättning! Hoppas er kväll igår blev bra! Jag lyckades hålla mig vaken över tolvslaget men sen däckade jag...fniss! Vi ska fira lite ikväll....

Kramen!

Ragnvi

#13 - - Malin:

Det hoppas jag också! gott nytt till dig också! Kram Malin

#14 - - soffie:

GOTT NYTT ÅR!!!!

#15 - - Myaraq:

Gott nytt!

(I efterhand...)

#16 - - Inga M:

Inledningen på det nya året verkar lovande.

Upp