Inga konsertrapporter



Inget har jag hört från familjen som är på Judas Priest. Å andra sidan, vad ska de väl rapportera till mig? Jag vet ju inget om deras musik. Vad jag vet. Tacka vet jag Madonna-konserten jag ska på i sommar med tjejerna. Det är nu tänkt att vi ska åka dagen före så att de hinner avverka Liseberg också.

Nu ska jag upp till boken Flyga Drake. Den är fantastiskt bra. Bra miljö- och personbeskrivningar och huvudpersonens inre monolog är så välskriven och insiktsfull.
Allmänt | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Jaha, jag har aldrig sett det programmet så det förklarar ju varför jag inte visste vem hon är :-)

#2 - - Barnens Hjältar:

Kul att du kollade vidare..hittade du den som fanns på passagen med?

#3 - - Beate:

Ha, ha: Judas Priest gänget känner t o m jag till. Vet inte varifrån, men...

Nej nu ska jag Zzzzzhhhhhh.

#4 - - Mindy:

Det har varit en trevlig lördag kväll med vännerna..kram

#5 - - Ragnvi:

Godmorgon! Nu kom jag av mig...klickade på länken du fått från "Barnens Hjältar"....får jag svära!? Fyy fan!

Kramen!

Ragnvi

#6 - - Kattis:

Godmorgon!

Hopppas allt är bra med dig denna vackra söndag.

Här strålar solen och det blir n bra dag, hihi.

Ska på ett till kalas idag, gott med fika, hahaha.

Ha en skön söndag!

KRAM

#7 - - Kattis:

Nope, inte Melodifetivalen. Kollade på en film med Jim Carrey, en lite allvarligare.

Idag går det inte att hitta alla kommentarer. Sååå typiskt när jag nu var igång på att svar.

Då fattas 3 sidor. Suck.

KRAM

#8 - - Kattis:

Klicka på kommentarer så ser du högst upp till häöger att det står "visa", ändra mars till februari så får du alla med.

Kom på det efter en stund. Hihi

Jag vet mamma höll månnga föreläsningar men hon var nervös jämt innan. Men det ska man väl vara .....lite iaf.

Nu ska jag nog sätta lite fart.

Kram

#9 - - Herta:

Undrar om det inte var exet som stal...

Upp