Ännu en tågstation

 

Med tanke på att Flen är ett fulare samhälle än Tierp (över vilket fåglarna flyger uppochner för att slippa se), så måste man säga att de har en vacker stationsbyggnad.

 

 

 

En övervuxen banvall och "utsikten" mot shoppingcentrat har man gjort sitt bästa att dölja bakom färgglada lokalmotiv. Försöka duger.

 

Västerås blir avstigningsstation och där möter födelsedagsfirarobjektet mamma och Syster Yster och Lilla Syster upp för vidare transport mot weekendanläggningen. Mamma vet inget, hon tror att vi ska till Kristiansborgs badhus för simning i 25.meters bassängen. Allt jag säger är:

-Mohahahahaaaaa!
Allmänt | |
#1 - - Amanda:

Hahaha. XD Snygg station var det ju iaf ja.

#2 - - Britt:

Ha en skön lördag! Jag skulle också vilja vara i de trakterna av Sverige...men jag skulle nöja mig med Västerås :)

#3 - - Selma:

Hoppas ni får en skön dag!

#4 - - Egoinas mamma:

Å, vad roligt med överraskning!

#5 - - Jess:

Låter som en trevlig dag!

#6 - - Beate:

Ha en suverän dag. Gillar Flens tågstation och de färgglada målningarna skarpt. Mera sådant. Skrattade gott åt fåglarnas beteende över Tierp :-)

#7 - - Pruddan:

Detta har jag missat fullständigt - trots att jag far förbi Flen fyra gånger i veckan ibland.

#8 - - katrin:

3 barn!??!??! HA HA HA...

#9 - - Herta:

Men snälla, går hon på att Ni har så rejäla väskor för detta.

Till Flens station har jag kommit många gånger...och åkt vidare mot Katrinehollm tror jag det var för vidare transport till Hallsberg och Sen till Örebrp. Idag har Flen bytts ut mot Norrköping!

Upp