Äntligen en bok jag längtar till

 

Nypåbörjad är denna bok, men redan nu känns den härligt bra, språkligt snirklig och fylld av kommande spänning, hemligheter, gåtor.

 

Sen visar det sig förstås hur den är när jag kommer vidare, men dess föregångare; Vindens skugga, är nog en av de allra bästa jag läst på år och dag.

Allmänt | |
#1 - - Marie:

Jag avundas dig som har den framför dig! Lika bra som Vindens skugga! Underbar läsning!

#2 - - Britt:

Visst var Vindens skugga Barcelona-boken alla pratade om för något år sedan? Missade den då och glömde bort den sen. Tror jag ska lyssna på den. Ska visst vara bra. Är den superbra tar jag och lyssnar även på Uppföljaren.



sv: Usch vad hemskt om det är hon som vinner!

#3 - - Märta:

Älskade verkligen Vindens Skugga! Inte lika förtjust i Ängelns Lek men det beror ju enbart på att jag jämförde den med den föregående. En härlig läsupplevelse du har framför dig, vilket som!

#4 - - Jess:

Tack för boktips!

Upp