Rösta på mig !!!






Det ska röstas än på den ena bloggen, än på den andra. Är de inte personliga så är de stora eller fashionabla. Eller originella eller årets nykomling. Och så finns det bloggarna som är varken eller, men som är med i något omröstningsspektakel och så raggas det röster i varendaste blogg till höger och vänster.

Den enda bloggen jag röstar på är Beates (eller hennes foton), eller möjligen dotterns. Bortsett från det så tycker jag att alla ni kan rösta på min blogg!

-Var?

Inte så noga. Precis var ni vill. Det går så bra.

Allmänt | |
#1 - - Selma:

Jag röstar på dig! Så fort jag hittar nåt ställe att rösta.

#2 - - Britt:

Jag röstar - med hög röst skriker jag Anne genom min öppna balkongdörr. Alltid är det någon som hör.

#3 - - Myaraq:

Såklart.



Bara jag blir "roligast"

#4 - - Em:

Det är tröttsamt med allt röstande. Sen undrar jag hur mycket dessa tävlingar och röster egentligen ger? Lägger man ner 5 minuter varje dag på att kommentera på de "rätta ställena" så drar man till sig minst tjugo nya besökare på en vecka. Det skulle vara mer effektivt i det långa loppet, för inte är väl tävlingarna viktiga för att VINNA? (Nu menar jag alla dessa små-tävlingar.

#5 - - Afrodite:

Japp! Då var det klart! Har röstat på dig...lite varstans faktiskt och av många olika anledningar...Mest för att du är så j**la cool...=)

#6 - - Anna tassar in:

Ha ha...jaaa men du det ligger nåt i det du säger..ja jag röstar på dig Anne..i typ de klarsyntas..humoristiska och makalöst kreativas bloggtävling..

#7 - - Jessi:

Är det inte valår i år? Jag tar det samtidigt då isf. ;)

#8 - - ansepanse:

hahaha - du med oss skämta aprillo

annars kan du få en röst av mig :D

kramar

#9 - - Jess:

Hahaha! Då röstar jag på dig här! :)

#10 - - Inga M:

Ha ha.. är det dags nu igen? Fast jag har inte sett nåt ställe att rösta på. Det är Du som vill bli röstad på som ska slita med att ragga upp dem och så länka här så vi vet vart vi ska rikta vår välvilja. Jag lovar att rösta på Dig om jag får en länk eller nåt!

#11 - - Em:

Sv: Jag skulle nog vara extremt hungrig om jag skulle "äta" utan att hjärnan var intresserad först, så jag håller fullständigt med dig. Men jag tror att när man har det behovet av att bli stimulerad intellektuellt, så borde ens partner vara medveten om att man fungerar så också. Eller man skall kanske inte ta det för givet, halva befolkningen är ju trots allt män.. ;D

#12 - - Beate:

Ha, ha, ha!!! Klart jag röstar på dig - alltid. Jag menar "you scratch my back I scratch yours". Stort tack för både dina röstningar och länken :-))))

#13 - - Herta:

haha,lite uttjatat med allt röstande i tid och otid tipsat i kkommentarerna på bloggar man inte visste fanns.

#14 - - ullisar:

jag röstar på dig här hemma i mitt eget kök då!

när får vi veta resultatet?

#15 - - Bildgatan-Avsändare Margareta:

Jag hittade dig hos den du röstar på, Beate, och självklart så röstar jag på dig när jag får chansen någonstans och oavsett vad det är jag ska rösta på =)



Jag brukar ju lyda Beate och rösta och då kan jag fortsätta med det ... att lyda alltså.

#16 - - Gärdsmygen:

Ha,ha! Ska ha detta i åtanke :)

Upp