When You Tell the World You're Mine

Vassego, den som vill snora och snörvla ett varv till!

Min prickigkorv-macka fastnade i strupen när det plötsligt snörptes åt.





When You Tell the World You're Mine


I'm standing by an angel
tears well up inside
feelings of belonging
Of gratitude and pride

I'm blinded by your presence
In this moment that we're in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine

You're the future I believe in
I know you, through and through
Your each and every heartbeat, every breath
Everytime I look at you

I'm blinded by your presence
In this moment that we're in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine

You're mine, against all odds my love
What we have, it is unbreakable

If God was to describe you
Where would he begin...

I'm blinded by your presence
In this moment that we´re in
If God was to describe you
Where would he begin
Your colours blend together
And you become the light
If only you could see the way you shine
Darling, when you tell the world you're mine

I'm standing by an angel...
Anne guidar Victoria & Daniel | |
#1 - - Frikadellen:

JAg lyssnade igenom hela och klappade sambon ihärdigt på låret. Sambon verkade tämligen oberörd opch fortsatte sitt TV-spelande.



Hip-hip-artist minsann? Själv tycker jag att ajg ser ut som Bowie i håret iaf.

#2 - - Selma:

Jäkla Anne, jag hade grinat klart för den här helgen. Det är banne mig inte lätt för en republikan med känslosamt och lättrört sinne. Du gör det inte enklare!

#3 - - Mia:

Nä, det får vara nog med tårar nu. Haha.. Idag har jag huvudvärk. Känns som om jag supit hela natten, men jag "har bara" tittat på bröllop...

#4 - - Gun:

Den är så fin den låten! Bröllopet var underbart, och Victoris och Daniel fantastiska! Allt var perfekt helt enkelt. Och ännu bättre att vara där och uppleva alltihop på plats.:)



Du såg hela brölloppet, ser jag, hahaha. Utmärkt bröllopsbloggning hela dagen.:D

#5 - - Maggan:

Åhh, låter är så vacker och de som sjunger är favoriter ... snyft och snyft igen.

#6 - - Ama de casa:

Är du säker på att det där är texten? Han sjöng kanske fel igen, Björn ;-)



Sången var verkligen jättefin - precis som hela det fantastiska bröllpet!

#7 - - Helena:

Å denna låt är så fin och den passade in på deras fina bröllop där kärleken fullkomligt lyste emellan dem.

Tack för att du lagt ut texten : )

#8 - - Helena:

Vilken underbar helg och vilken underbar låt!!!! Agnes o Björn gjorde låten helt fantastiskt!!!

Tänk vad vi kan vara stola i Sverige!!!!

#9 - - Nattis 2.0:

Jättefin låt, är den på svensktoppen än?

#10 - - Inga M:

Va bra att få texten här, vi försökte uppfatta den när det begav sig men misslyckades. Det är såååå vackert, jag gråter så gärna på bröllop, och på allas, inte bara det här. Men de här två var så uppenbart och lysande förälskade att man måste bli tagen av anblicken. Och tänk att inte bara kvinnan vågar visa sin romantiska förälskade sida utan även mannen. Det är en riktig man som vågar det! Oj så många kvinnor som är avundsjuka på Victoria för det klipp hon har gjort.

#11 - - Laila:

Så klart att jag började snora då med! :-)

#12 - - Anna Carlsson:

Fiiin! Han är söt som skrivit låten ;) www.zilonmusic.com

Kraaaam

#13 - - Kristina:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Upp