Den som vill, får...



...gärna ge mig ett gäng amaryllisar.

Jag skulle tycka om det.
Allmänt | |
#1 - - Jayne:

Japp...dejtar Ulrik än... :/ Lite trött på honom är jag allt.

Idag har jag fått i mig 2 msk glass..och vatten... men ja... finns inte kvar...usch usch... hoppas på bättring imorgon.

#2 - - Daniel:

Skänker dej 10 tusen röda rosor istället!

#3 - - Huskatt:

Vi byter..du tar pusslet så skickar jag med blommor :D

#4 - - Suss:

Jag som tänkte samma sak för bara några dagar sedan och se....... vips fick jag en underbar av mina arbetskamrater, bara för att jag opererat axeln och inte varit där på ett tag. Härligt! Du får nog någon också snart ska du se!

#5 - - Bara Jag:

Håller med! Jag tar gärna emot amaryllisar :-)

#6 - - Inga M:

Mmmm jämnt; 60!

#7 - - Selma:

Snygga är de.

Upp