Tanternas rocklördag - i bilder!


Bubblor och praliner var startsignalen för oss!



Spårvagnen transporterade oss så fint ut till Djurgården och Cirkus.


Detta kan vara helgens bästa bild!



En trevlig lunch hade vi köpt till och den åt vi, mer eller mindre heta, i solen vid ett fönsterbord på Cirkus restaurang.





Mellanmål i pausen! I pausen som kom så hastigt, även om vi insåg att 1.5 timme hade gått!





Cougars!?!?!





Det blev vätskekontroll på en pub någonstans runt Stureplan.





Förrätt: Tempura

Varmrätt: Sukiyaki



Inte helt lätthanterlig var maten, speciellt inte glasnudlarna, men vi kämpade på med pinnarna efter bästa förmåga.



Somliga kämpade mer än andra....


En riktigt härlig helg som gick alldeles för fort, men så har vi bokat in näst sista helgen i april 2012!

Framförhållning kallas det!



-Va'!?!?!?

Musikalen???

Ptjaa.. Sannolikt är det för sent att fixa biljetter till den, så det är ju inte mycket mening att tala om att den var suveränt bra!!! Ni får åka till London om ni inte som Leontina har egna biljetter.
Allmänt | |
#1 - - Beate:

Vilken härlig och rockig bildkavalkad. Ni hade då verkligen roligt, det syns och känns:-)))



PS. Trodde för ett ögonblick att ni hade hamnat på East, men jag känner inte igen väggdekorationen;-) DS

#2 - - Åsa!:

Vilken härlig heldag!

#3 - - Jayne:

Ha ha ha ha ha...ni verkar ha haft en superrolig kväll hur som!!!!

#4 - - Jessi:

Åh va kul! Jag ska åka iväg med mina tanter om ett par veckor, ser fram emot det. :)

#5 - - tess:

Nej visst e de så men de e just uteslutningen som jag reagerar på... de andra brukar allt vara bjudna å med...

#6 - - Huskatt:

Vilken kväll! Mat och roligt!

Och visst fanns det "pumor" med på bild..jag såg minst en heting med glasögon ;)

#7 - - Carina:

Ni verkar ha haft en toppen helg!! Härliga bilder!

#8 - - Herta:

Kul att se lite bilder. Men var är nattamaten?

#9 - - Inga M:

Ser ju himla kul ut och rock är helt rätt för tanter, speciellt när vi börjar bli lite lomhörda och skumögda och så. Det går alltid fram med den volymen. Snygga och prydliga är ni också, kan tänka mig att er framfart kantades av trevliga förslag.



#10 - - Gun:

Åh vad roligt! Och jag kan tänka mig att musikalen var bra, den har ju fått jättefina recensioner.:D

#11 - - Jess:

Vad roligt ni ser ut att ha haft det! Härligt att få vara tillsammans bara!

#12 - - Maggan:

Härligt härligt att se er galenpannor ... förlåt mig, jag sträckte in handen och tog en pralin där i starten, gott gott i gott gott.

Avslutningsbilden var skitkul!

Upp