Annes allseende ögon!



Litet effekt verkar mina allseende ögon haft på köksröjningen hemma allt, det var bra.

-Vaddå!?!

-Ser ut som tuttar???

Näääää......
Allmänt | |
#1 - - Jess:

Tror du ser för mycket! Hahahaha!

#2 - - Herta:

Tack för informationen.

#3 - - Frikadellen:

Kom du hem till Nyköping och skällde?

#4 - - Beate:

Tuttar, helt klart;-) Ja eller ögon som rullar runt efter en blöt natt på stan.



PS.Visst är hotellsängar ett rent himmelrike. Å man slipper bädda också å städa på rummet och...

#5 - - Jayne:

Ha ha ha ha ha !!!!! japp...ser så ut, tycker jag!



Jag tror att du anar rätt... ang min situation. Skolchefen har kontaktats men han har inte svarat på de frågor som vi hade utan på andra...Skolan står inte upp för vad de sagt till mig en gång, nu har man räknat mina mail till skolan och menar att vi visst har kommunikation.

Hm... Men.. att jag mailar.. är en sak.. har rektorn räknat hennes svar till mig, undrade jag då.. jag har och de är 0 !!!!!

I sonens åtgärdsprogram står att vi ska ha kontakt och vara på sonen så..ehh... Men som sagt mina frågor handlar om andra saker.. handlar om att de inte gjort enligt förordningar..vilket de inte kan svara på.. så ja..skolinspektionen nästa kanske??

Sen tar jobb krafterna ur mig.. de får jag har kvar.

MEEEEEEEN jag är en kämpe så jag stretar vidare och DÅ är såna här inlägg bara så underbara..tack

#6 - - Kattis:

Hallå!

Ja, egentligen ska man anmäla henne, men nu får hon en vecka till, på sig. SEN så smäller det.

Vi tror ju inte hennes man vet om nåt så dotterns skriver till honom på måndag.

Jag har inte fått svar på mitt SMS eller mail idag.

Hon är nog himla sur........hehehehe

Kram

#7 - - Frikadellen:

De kanske tyckte ögonen/tuttarna var utsmyckande?



Jag ahde en pianist på min balett-tid som brukade spela sovjetiska nationalsången när vi behövde piggas upp. Den har pondus den!

#8 - - Diana:

Plastikkirurgen har gjort en liten tabbe där... nipplisarna tittar åt olika håll. :)

#9 - - TT:

Ja, dom brukar ju dessutom vara olika stora, haha.



Vår avdelning har blivit totalt överkörd av en projektledare som kört ett eget väldigt udda race... känns inte bra.

#10 - - Herta:

Men vad sjutton är detta?

#11 - - Huskatt:

Tuttar eller ögon..de är inte sams :D

#12 - - Inga M:

Vindögda tuttar kanske?

#13 - - Nattis 2.0:

Har du doppat brösten i kaffe och sen trykt dem mot bordet eller? ;)

#14 - - ullisar:

jooooo......

Upp