Tog jag en eller tog jag två? Jag vet inte...

img_1099 (MMS)

Tog jag en eller tog jag två? Jag vet inte. LillasötaC säger en, sonen säger tre. Och själv vill jag tänka ingen men det är nog bara ljug det.

| |
#1 - - Herta:

Det är artigt att ta en när någon bjuder. Det är god hyffs. Jag håller på det första alternativet.

#2 - - Suss:

En???? Det är väl inget, de där kan man ta många av utan att ha en aning om det efteråt, mer än det man ser på paketets format.

Svar: De hoppas kunna bo där året om, men det lär vara ett kallt och dragigt hus. Det är dock inget bekymmer än(och jag har "tyvärr" inte plats för 2 människor och 5 djur i mitt snart nyrenoverade gästrum). Huset är hur mysigt som helst och jag tycker ägaren ska kosta på lite isolering. De hyr alltså bara än så länge.

#3 - - Mia systeryster:

Klart du skulle ta en kaka eller två=D

#4 - - Beate:

Du har nog rätt;-) Sjäv hade jag tagit ingen;-)

#5 - - Maggan:

Ha ha tror det lutar åt tre ... sonen hade nog ögonen med sig. Jag skulle absolut sagt en och visslat lite och sett oskyldig ut.

Upp