I säng i en timme redan

Beate undrar om jag är i Wien eller om jag är någon annanstans. Svar: det senare, tror jag är i Sollentuna. Bergendal för att vara exakt. I morgon bitti blir det taxi till Arlanda och vidare till Wien. Kvällens middag var mycket god! Grön ärtsoppa till förrätt, underbar underbar piggvar till varmrätt och sedan salt caramellglass och chokladkaka med hallon till dessert. Bordssällskapet var av bästa slaget och lika kvällströtta som jag, vi reste oss i samlad tropp före 21. Så skönt att bara slappa i sängen, lyssna på TVn och svara på mail. Funderar på att bara dumstirra på TVn nu, misstänker att det inte pågår någon längre stund.
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Trevlig resa!

#2 - - Malin:

Go morron!

Vårkänslor?

Va tycker du om min somriga bild?

Ha en fin dag!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

#3 - - TT:

Men jisses vad du far och flyger!!

Upp