Är det inte konstigt?

Efter en dag då jag har haft tid att pula med en kortare presentation till Oslo-mötet nästa vecka, ta två långfika med kollegorna och skrattat gott vid båda tillfällena och litet annat småjox som pågått, så kan jag inte komma på något kul eller cool att blogga om!

Är det inte konstigt!?!

Eller joo...

EN sak är underlig....

Mitt SL-kort funkar fortfarande, 30-dagarskortet som jag köpte före nyår. Finns det tillfällen då man får bonus tro?
Allmänt | |
#1 - - Merry Mary:

Kanske en bonus för eventuella förseningar som de stått för under årens lopp? :)



Kul att komma in o titta på din blogg :)

#2 - - hugan:

Se det som en försenad bonus! Bara att tacka och ta emot :-)

uj vad jag undrar vad du jobbar med som flänger och far, äter, fikar och t o m skrattar gott på jobbet..

I´m impressed.

#3 - - TT:

Att tänka på: Använd inte gärna ordet pula när du är i Oslo... ;o)

#4 - - Inga Magnusson:

Ha ha.. jag läste TTs kommentar och vet vad det ordet betyder, så det ska Du inte använda. Inte heller ordet tös om jag minns rätt. Det är rätt vanligt här i Värmland annars. Du flyger väl dit annars är du välkommen att mellanlanda här hos oss!

Upp