Pyjamas och Crocs och klockan är 14

 
 
Jag tror det här betyder....
 
-SEMESTER!!!
| |
#1 - - Isabelle<3:

http://isabellealberti.se/2012/june/tavling.html#comment
Vill du vinna en fransförlänging värt 2650kr?
Så har jag en perfekt tävling för dig! Perfekt att ge bort eller att lotta ut på bloggen eller själv få långa ögonfransar i sommar och vara fin utan smink!

#2 - - Herta:

Skojig pyjamas du har.

#3 - - Beate:

Det är semester och i eftermiddags var det ju t o m fint väder här.
Croqsen, som har samma färg som stolen ser jag, kan jag leva med men pyjamasen låter jag bli att kommentera;-)

#4 - - Irrhönan:

Härligt!!

#5 - - Inga Magnusson:

Det där är en bra semesterbild!! Så det är crocs de heter de där skorna?
Om bilden vore tagen här så skulle man ha fått addera en yllefilt, en presenning mot regnet och en åskledare mot åskan! Skittsommar!

Upp