Min kollega/kompis hittade skor som jag oc...

img_8347 (MMS)

Min kollega/kompis hittade skor som jag också vill ha i Linköping igår. De fanns inte i min storlek. Efter mycket googlande och joxande över hela världens webbshopar har jag fått skorna undanlagda tills på måndag. Ett par kvarter från jobbet... Varför gå över ån efter vatten?

| |
#1 - - Herta:

Men detta är väl inga skor heller? Jo nu ser jag det är en skokartong. Trodde först det var ett nytt flashigt duschdraperi till våren.

#2 - - Znogge:

Ursnygga! Helt rätt färg dessutom!

#3 - - Beate:

Tackar för internet och Google. Ska bli kul att se skorna på måndag!

#4 - - Inga Magnusson:

Jag ser inga skor men de kanske gömmer sig bakom gardinen. Visst försöker man gå över ån efter vatten ibland. Jag minns när jag letade skinnjacka över hela Sverige och så fanns den i en klädbutik i Årjäng, ¨på Stuket.

Upp