Har jag rekordet?

 
 
Jag har över 3500 bilder på min kamerarulle på mobilen.
 
Dottern himlar med ögonen (eller himlade när hon var hemma och jag låg på 2500) och frågar varför!?!
 
Jag tänker att det kan vara braattha...
 
-Någon som har fler?
| |
#1 - - Herta:

Jag hade 2778. Sen trodde jag att jag gjorde nåt med Itunes nånting, trodde det gick klart. Ippe la av och jag hade ingen telefoooooon på hela dagen. På kvällen var jag tvungen att installera om ippe. Sen bu på hemvägen när jag kopplat samman ippe och datorn då helt plötsligt fanns en kopia kvar som jag trodde att jag inte kom åt. Men sen nu har jag återinstallerat alla 2778 bilderna. Tack för att man kan och fattar ibland.

#2 - - Herta:

Jag hade 2778. Sen trodde jag att jag gjorde nåt med Itunes nånting, trodde det gick klart. Ippe la av och jag hade ingen telefoooooon på hela dagen. På kvällen var jag tvungen att installera om ippe. Sen bu på hemvägen när jag kopplat samman ippe och datorn då helt plötsligt fanns en kopia kvar som jag trodde att jag inte kom åt. Men sen nu har jag återinstallerat alla 2778 bilderna. Tack för att man kan och fattar ibland.

#3 - - Znogge:

Jag har 12...

#4 - - Landkrabba:

Mobilen tar jag väldigt lite bilder med men jag köper nya minneskort till systemkameran för jag litar inte på den externa hårddisken...

#5 - - Inga M:

Nej jag har nog inte fler på mobilen, bara så där 500. Men jag har 5060 på den vanliga kamerans kort just nu. Suck! Numera bränner jag inga kort bara sätter in korten som de är i ett album, i en plastficka och hoppas tekniken ska finnas med ett tag. Vår gode vän fotografen säger att de här decenniernas foton kommer att försvinna.

Upp