Hej!

Jag har lördagmorgon. Solen skiner. Och jag funderar på om jag ska ta mig en tur till Indiska eller inte. Jag har så oerhört svårt för att komma hem tomhänt därifrån.
 
Smällar man får ta kanske?
| |
#1 - - Herta:

Viktiga frågor så där en ledig dag. Själv var jag inne på Indiska igår, med man och son. Ingen av dem såg speciellt road ut när jag visade upp en klänning så där att ha en sommardag. Jag köpte av någon anledning inte den. Tjejerna på jobbat sa att den var snygg:) Vad är det som händer. Sen sa mannen att den var snygg på den ljusa provdockan men inte på den mörka. Är jag fortfarande ljus. Får fundera vidare på detta.

Svar: Jag köpte mig en igår jag. Jag har den, modellen, i två andra färger redan så jag behövde inte prova. Gå du och köp dig en klänning du också. :)
annnne.blogg.se

Upp