God Jul 2013!

 
 
Hösten försvann i en total virvelvind, ena stunden var det semester och nu är det jul. Kanske att det fortsatt finns en och annan bloggvän kvar från fornstora da'r som jag kan önska en riktigt god jul!
 
Jag har fått mig en ny MacAir i julklapp (wohooooo!!!!) eftersom den gamla, privata datorn fick sig en härdsmälta i oktober. I tjänsten har jag en PC som jag tycker så hjärtinnerligt illa om, att allt bloggande har legat nere. Kanske kan det bli en ändring nu?
 
Vi får se.
 
| |
#1 - - Irrhönan:

Johodå, en och annan bloggvän har dig fortfarande i en reader, så då görs jobbet av sig självt... :-)
God jul, god fortsättning och gott nytt år!

Svar: Hej Irrhönan!
Snart kan vi önska varandra god jul och ett nytt gott år igen! :)
annnne.blogg.se

#2 - - Hörni!:

Vilken fantastisk julklapp! Ja, blogga igen vore väl en bra idé.
God fortsättning till dig. :)

Svar: Hej Gun!
Long time, no see! Min tid upptas av jobbajobba och resaresa, inte bra, kul men slitigt. Det gäller att jag lär mig säga nej, och att inte lågprioritera mitt eget arbete. Hur är det med dig? Hur är det med ditt skapande? :)
annnne.blogg.se

#3 - - Suss:

Lagom till Tjugondag Knut, tar jag till mig din julhälsning. God Jul på dig själv....! Jag har inte heller varit särskilt frekvent på bloggen i höst - alldeles för mycket arbete och TRÖTT! Nu gör jag ett nytt försök, men flår inte orken ur mig för att få till ett inlägg dagligen. Kul att du är kvar i alla fall. Ha det bra, önskar dig ett FINT 2014!

Svar: Ja, vi har kommit till hemsträckan på 2014 känns det som, så jag hoppas ditt år varit riktigt fint hittills. Jag är duktigt stressad och sliten, trots världshistoriens längsta semester (sommaren är ett minne blott). Men, det gäller väl att lära sig att säga nej. Och bestämma när saker och ting är good enough.
annnne.blogg.se

#4 - - ami:

Önskade du bloggade mer, var länge sen.

Svar: Det vore kul att återuppta bloggandet, det är ju helt perfekt som dagbok för en själv om inte annat. Det är ju bara detta med tid... Men, vem vet, kanske jag gör det? :)
annnne.blogg.se

Upp