Aktuellt

 
 
Just nu skrapar jag för brinnande livet! Eller egentligen är skrapet klart, nu börjar alla lager av olja, färg och färg och kitt osv. Som tur är gör maken stora delar av detta, jag är mest road av skrap.
 
 
 
Och där emellan tar vi oss en glass. Det är nämligen i varmaste laget.
 
Katten som varit på vift hela dagen sitter och blänger uppfodrande på mig och biter mig i vaden. Hon vill ha mat nu. Hon var ju omtänksam mot mig vid 4-draget i morse då hon serverade nyfångad mus på sängen!
 
 
Vi har varit på bröllop i helgen. Det var frågan om inte tvååringen nästan stal showen från mamma och pappa, han var helt underbar.
 
 
Och så är då äldsta sonen och därmed hela flocken inom Sveriges gränser och det känns bra. Man vet ju aldrig hur länge det varar.
 
 
| |
#1 - - Jayne:

Ha ha ha ha
Ja, mina söner var 4 och 2 år när vi gifte oss, jag och maken. Minns än idag hur de showade både i kyrkan och på festen. Men... som äldste sonen länge sa.. mamma det var då VI gifte oss.

#2 - - Herta:

Semestern bör blandas med lite av varje. Fönster är förståss det mindre roliga men man får försöka belöna sig så gott det går. Här har vi belönat oss varje kväll fast vi har inte kommit till några fönster ännu.

Upp