Håhåååå...

Äldsta sonen är med oss på Skype, vi har nu bokat hans flyg för att ansluta till vår Californientur i juni.
 
Dottern ser jag i morgon är jag ska till Malmö på jobb.
 
Yngsta sonen är ute och spankulerar i det gråmulna vädret, han verkar vara rejält uppslukad av en serie ljudböcker.
 
Själv är jag mest.... bara är, litet halvseg. Jag har haft en tredagarsförkylning, inträffar ytterst sällan. Halvt besatt av Candy Crush och är rätt glad åt att man inte får hur många "liv" som helst åt gången. Jag läser Kepplers "Sandmannen", tycker väl mest att det är en skitbok, men för stunden är den halvspännande så jag lär läsa den klart.
 
Innanför köksdörren har vi myror. De ska bekämpas.
| |
#1 - - Herta:

Är väl inge kul med Candy. Har pysslat i tre veckor på samma ställe.

#2 - - Znogge:

"Sandmannen" är underhållning för stunden men inte mycket mer än så. Tyckte i alla fall jag...

#3 - - Ama de casa:

Myror... Vi har varit förföljda. I Sollentuna kan jag förstå, vi bodde på Myrvägen. Vad kan man vänta sig?

Men här i Torrevieja? Vad tusan ska dom upp på femte våningen å göra???
:-)

#4 - - Ullrika:

Candy C har jag medvetet hållit mig ifrån. Sandmannen däremot har jag precis lyssnat klart på som ljudbok. Vet inte jag... det känns lite för mycket filmmanus tycker jag nog?

Upp