Anne - Crime Scene Investigator

 

 



Minns ni Den Morgonrocksklädde jag mötte en tidig morgon (refresha minnet här)?



 

 

Kanske minns ni då också hur elakt han visslade åt mig när jag klappade Randig Katt (refresha här annars)?

 

Det förekom olika förslag i kommentarsfältet på vem eller vad Den Morgonrocksklädde var, men jag har tassat tyst, tyst förbi hans hus resten av sommaren och inte en rörelse har jag sett eller hört.

 

Men så idag!

 

Vad händer?

 

Vad ser jag?

 

Jo.

 

300 meter från Den Morgonrockskläddes hus hittar jag teknisk bevisföring på att oegentligheter sker på hans ägor. Utan minsta tvivel! Teknisk bevisföring som det inte finns en chans att slingra sig ur!

 

-Vad jag hittade?

 

Detta:

 

 

 



-Vad säger ni nu då!?!
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Lik i garderoben eller grillparty förra helgen?

#2 - - Ailas:

Jag säger bara en sak: Gå inte dit! :)

#3 - - Beate:

Du har väl ringt 112. Läskigt;-)

#4 - - Jess:

Intrigen tätnar, det är väl så de säger när det börjar bli spännande?

Ritar du själv dina fina bilder? Vilket program använder du? :)

#5 - - Kattis:

Oj, det händer saker hos dig. Hmm.

Jag står på T-centralen och spretar med händerna så dom inte skadas och så att alla kan se dom. Hihih.

Ha en skön dag utan sockersug och annat läskigt.

KRAAAAAAM

#6 - - TT:

Spännande! Tog du med det till labbet? ;o)

#7 - - Malla:

ojojoj, hur ska detta sluta?

#8 - - Selma:

Jösses, hoppas du inte tittar i mitt förråd för där ligger det en sådan där också. Tro om du knäcker den deckargåtan.

#9 - - Bara Jag:

RING POLISEN!! :-)

#10 - - Diana:

Jag hade nog flyttat och skaffat skyddad identitet om jag var du...

#11 - - Afrodite:

Creepy! Håll avstånd!

#12 - - Herta:

Anne vad är detta för något? Jag fattar inte. Är det ett ben? Var sjutton går DU någonstans när detta dyker upp. Verkar skitläskigt. Berätta var DU gjort åt detta idag.

#13 - - Daniel:

Ring en sexig polis!

#14 - - Jess:

sv: Fast mannen tyckte han hade fått ett för knöligt huvud! :)

Upp