Simon´s Cat



Hos Vivan har jag bekantat mig med Simon´s Cat ikväll.
Detta torde roa de flesta kattägare tror jag!
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Den var rolig...den var kul..den får mig att le..härligt..du Plutostjärnan är en fönterdekoration...jag köpte den på Interflora..

#2 - - Jennie:

Tack så himla mycket!

De är helt grymt goda! Testa vetja så får du se vad jag talar om! :-)

#3 - - Tina:

jo de kan vara lite tröstlöst! ne de finns massa företag, butiker m.m. ja min sambo har typ 2-3 jobb men det är säljjobb med provision men det är iaf bättre än inget.. tack tak :)

#4 - - Herta:

Å denna lilla cat film är helt ljuvlig. KOm ihåg mina kissar, jag har haft många, speciellt Tigars. Han bet mig i foten när han skulle ut på morgonen. Jag lärde mig då i mina tidiga tonår att bli en kåldorm med täcket allt för att slippa gå upp och släppa ut kissen.

#5 - - STYLE BY B'N:

nice blog :) many hugs!

#6 - - Spiderchick:

haha ja en sån där klo skulle man ha... =)

#7 - - ewe:

Åh jag har den filmen på datorn, hur underbar som helst, det är vekligen så ;D

#8 - - Andréa:

Delta gärna i min blogg-tävling om du har lust :) http://makeupartisten.blogg.se/2008/december/tavling.html

#9 - - CAT:

Ja...skolan har nog inte riktigt förstått hennes svårigheter och pushat på henne och hon har inte velat misslyckas.

I stället för att förstå att hon rasar ihop om det blir alldeles för mycket.

Och så blev det nu, tyvärr.

Menn nu får hon ta detta med praktiken en stund.

Ja hon får vara hemma då det är en frivillig skola.

Men vi vill gärna att hon kommer ut i det sociala livet så det är viktigt att få en praktikplats.

Handikappad låter inte alls bra.

Och jag tycker det är stor skillnad på handikapp och handikapp.

Hon har inte ens ett synligt funktionshinder men kan ändå få det funktionshinder kallat handikapp och hon ryggar själv tillbaka varje gång lika mycket som jag!



Jo taxen gör bra ifrån sig!

Är riktigt stolt över honom =)



Ha det bra,vännen

Kram

#10 - - Tina:

SÖT film..Min lilla chip (en beige pälsboll) petar mig i ansiktet varje kväll, för han måste också få plats o ligga med huvudet på kudden..Finns inget mysigare än KATTER i sängen! Tina

#11 - - Tanten:

En sån där katt bor det hos maken...

Upp