Första advent




Vi tänder ett ljus i advent,
det värmer den som frusen är.
Vi tänder ett ljus i advent,
det sprider ljus i vårt mörker här.
Och alla som är rädda och fryser på vår jord,
dom borde få sitta vid vårt bord
när vi tänder ett ljus i advent,
när vi tänder ett ljus i advent.



Text & musik: Stewe Gårdare

Allmänt | |
#1 - - Tina:

ja man vill ju ha de bra ställt då man sätter ett barn till världen :)

Jag är 20 och Magnus är 25 så det är aldeless lagom :)



#2 - - Margaretha:

Ja nu är det tid att tänka på alla som inte har det lika bra som oss.....

Brukar alltid göra en "juldonation" varge år av något slag.....det känns bra att dela med sig.....

Kram

Margaretha

#3 - - marcus:

sv på: "Gnetis är väl ett smeknamn? En så söt tjej torde väl heta något annat på riktigt...:)"



Absolut! Hon heter Johanna. =)

Just det.. första advent idag.. höll på att glömma.

Nu minns jag.. ;) Bra att jag kollade din blogg just. Fin bild på ett ljus!

#4 - - ROXY:

hehe, när du var lika gammal som mig? hur gammal är du nu egent? ;) måste vara minst 40 :p

men de låter som en toppenbål

#5 - - Anna:

M mm så vackert...det är så fint med små ord som höjer stämningen.

#6 - - ROXY:

neee, du måste skoja med mig ;)

#7 - - N E L L I:

Åh, vad roligt!



Vart träffade hon honom då? (:



#8 - - Tanten:

Tjaa, Tanten hon sitter på jobbet och har så tråkigt att hon är arg. Det känns som vad man bör göra på 1:a advent.

#9 - - andrea:

så sött :)

#10 - - Kattis:

Man tackar. Ja, jag hittede några som jag hade kvar, emn det går ju inte att fota dem....tror jag. Dom är så blanka,hihi.

Jag ska kolla på det.



Hihi, min hund drömmer och skäller i sömnen, hahaha.

Ha det gott!

KRAM

Upp