Happy Halloween Y´All!




Snart nog börjar det skymma, så det är dags att tända lyktorna.
Jag tror bestämt jag ska ta och baka en pumpkin pie.
Jag har pumpapurée, men ska kila till ICA och köpa grädde.
Condensed milk får ersättas med vispgrädde när den inte finns att tillgå.
Kanske slinker några trevliga tidningar ner i shoppingkorgen..?
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Ja, det fanns några oranga men inte riktigt lika lysande tror jag. Jag beställer hem så får vi kolla.



Kramisar

#2 - - jayne:

Låter mysigt med lite tidningar.... kanske man skulle fixa hem... ingen dum ide alls.

kram

#3 - - Kattis:

Va, oj, måste in och kolla.

Återkommer om detta...hihi.

Blev ........

Oj..jag fick telefon och har fikat, haha

#4 - - tess:

Jag hade kryddat den ordentligt runt om, peppar salt lite grillkrydda å curry.. stekt den ordentligt runt om i en stekgryta... när den e brynt hade ja slagit på lite vatten... lagt i några kryddpepparkorn, klyftat i en lök och haft i lite köttbuljong å låtit puttra klart... Sedan tar man bara upp skivar å reder skyn till en sås med soya å lite grädde... servera med klyftpotatis å grönsaker... //Tess

#5 - - Daniel:

Nu ska du snällt köpa grädde. Inga tidningar eller godis inte.

Ha en bra kväll!

#6 - - Kattis:

Hallå!

Hela kullen har kryddnamn.

Saffron, cinnemo, ....mm mm.

Troja heter egentligen Hwoly Holy efter Marwin Gayes låtar. En hund heter Sexual Heling, hahaha'

Dom är såå lustiga på den kenneln. En kull har Aloe Vera-namn.

Ha en skön kväll!

Kram

Upp