Tänk er för i kväll!




Det är en dag i morgon också.
Allmänt | |
#1 - - Carin:

Ja hur många kan det röra sig om? Kanske 20-30? jag vet verkligen inte. det är som tur är ingen stor skola hon går i=)

Jaghar köpt 8 l glass och några liter grädde, choklad och kolasås bananer, maräng och massa lösgodis och litervis med läsk. Sambon får köpa papperstallrikar, dukar och ballonger osv det blir säkert minnesvärt haha

#2 - - tess:

Ha ha vilken bra bild... ha ha ha...



De va väl vi båda som satt å titta å fastnade för henne... å när vi väl hittade så bestämde vi att hon får de bli å ja ångrar inte detta en sekund nu hon eljuvlig å helt som en katt i vår smak ska va...



KUL att du tycker de... de e flera som börjat laga efter mina reccept å de ja gör e vanlig husmanskost som ja själv e upp vuxen med i de stora hela eller sånt som e lätt å grejja till å förbereda...



OM ja visste HUR man gjorde skulle man verkligen fota mat å skriva ner reccepten å skicka till ett förlag... dom som prova e ju nöjd... ja kan bli nya mat TESS ha ha ha ha... får ja nytt jobb oxå ha ha ha... nä men de skulle varit skoj,, skulle ha ksickat in reccept till ICA men ja gjorde aldrig de. Daniel gör oxå några enkla goa reccept som man kan förbereda... bla en kycklingrätt... får skriva ner de nå dag de e super gott... skulle passa er... Det KAN ligga på hans hemsida... www.daanse.se under bloggen å mat.



Ang fåglarna... han har haft en hona hela tiden å där har de inte varit någon aktivitet men hon har sabbat när han va på en av de andra honorna... om man säger så... å HON e så kär i hanen... å nu när vi satte ihop dom trodde vi att NU kommer de där två jöka... men ICKE då tar han en av de ANDRA... ha ha ha ha.... å den trodde vi va en hane så antingen har han fått en ny fjälla eller blitt bög ha ha ha.... inget har dock resulterat i ägg men vi får se om han kan befrukta denna hona vet ju inte va gamla de andra e eller om han bara skjuter lösskott...



//Tess

#3 - - soffie:

hua

tyvärr är det nog många som mår som den pumpan.

ha en bra kväll

#4 - - josefin:

haha! nice bild! ;P

#5 - - Britt-Marie:

Underbar bild! Är det era pumpor som går så hårt på´t?...;)

#6 - - Lisa:

Sv: okej. Dock får inte jag elaka blickar, direkt. Har mycket kompisar och de flesta i denna lilla stad vet vem jag är och hur "normal" jag är. Eftersom det handlar om skelettet så har redan dom flesta fattat det. Sedan står jag ju upp för mig själv, säger någon nått till mig som är taskigt säger jag ju till och blir rent av förbannad, säger som det är och så. Jag tar ju ingen skit så JAG överlever

#7 - - carina:

Pumpan talar sitt tydliga språk

#8 - - annebelle:

Det var en bra och talande bild. Lite rolig också mitt i alltihop.

#9 - - Kattis:

Hallå!

Ja, jag hade ju inte så stor lust att ropa Hwoly Holy till min hund, heller. Så det blev Troja.

Saffron har en dotter i en tidigare kull och den har köparna döpt till.........Saffron!

Det blev lite förvirrat på valpträffen.

Ha en skön kväll!

Kram

#10 - - Wysteriia:

Svar: Det beror ju på vad dom som har jobbet letar efter. vill dom ha en "hel ylle tjej" så är jag nog fel person :)

#11 - - Helen:

Självklart, jag delar gärna med mig. Snygga pumpor!!

/Helen

#12 - - Daniel:

Du har väl inte druckit? ;)

Stig in på hödans på logen till Finland imorgon så fortsätter vi i samma takt!

#13 - - Inga M:

Ha ha.. jag skrattar gott när jag ser den här bilden!

#14 - - Sofia:

Haha, där är det nog många som kan känna igen sig idag! Mötte endel människor på vägen hem igår som var skapligt runda under fötterna.



Jag bor precis bredvid en kyrka och det är så fint där med alla ljus ungefär som på din bild. Jag hoppas att det blir många sådana här dagar, med sol, fina färger, och bitande kyla, jag med!



Hoppas att du får en bra söndag!

Upp