Halsbandstävling hos Kattis!



Kattis har halsbandstävling hos sig!
Missa inte tillfället att vinna ett av hennes handgjorda alster!

Ha! Det här är min första tävlingslänk. Är jag trendig och inne nu?
Allmänt | |
#1 - - Kattis:

Du är sååå trendig.

Hihi.

Vad roligt.



KRAM från en annan hipp tjej/kvinna/tant

:D

#2 - - Pernilla:

Supertrendig e du ;) Jag har inte blitt det än, men det kommer nog för mig med skrattar Gjorde en specialdrink igår.. vodka, krusbärsdricka å sen stoppade vi i en piggelin som fick smälta.. MUMS :D

#3 - - Ulrica:

Hmm, jättetrendig... Men jag blev också kär i de svarta snygga träskorna. Vill ha känslan infann sig direkt:)



Och jo, det är jag som tagit alla foton som visas på min blogg. Kul att du gillade dem.

#4 - - lovisa:

fint:)

#5 - - Malin B:

Japp, du är heltrendig nu!!!

Jag har inte anammat tävlingar där det krävs länkning, men jag har vunnit te och godis i en tävling där man skulle berätta ett "kärleksminne".

Blev SÅ förvånad och SÅ glad över att lilla jag vann. =)

Nu hejjar jag på dig här i halsbandstävlingen.

(Tänk om jag hade skrivit DANSbandstävling. ;) )

#6 - - Malin B:

Japp, du är heltrendig nu!!!

Jag har inte anammat tävlingar där det krävs länkning, men jag har vunnit te och godis i en tävling där man skulle berätta ett "kärleksminne".

Blev SÅ förvånad och SÅ glad över att lilla jag vann. =)

Nu hejjar jag på dig här i halsbandstävlingen.

(Tänk om jag hade skrivit DANSbandstävling. ;) )

Upp