Jag är kär!



Jag är kär! Inte i min nattlige besökare, utan i ett par svarta lackträskor från Calou! Jag har länge kikat in på dem i skyltfönstret i Hellmanska gårdens galanteri, men idag gick jag in och provade dem. Jag var såld direkt! Inte bara att de kommer att funka till mina vippiga kjolar och diverse andra sommarkläder, skon satt som en smäck under mina höga fotvalv.

Vem hade väl kunnat ana att jag frivilligt skulle köpa mig ett par träskor efter att jag klev ur de sista jobbträskorna någon gång på 80-talet? Men man ser att allt går igen och ibland återanammar man detta gamla till sin egen förvåning.
Allmänt | |
#1 - - K a r o l i n a:

Tack så mycket :D

#2 - - BP:

Jätte läckra är dom. Hade nog förälskat mig i dom jag med. All mode går ju igen efter 25-20 år, på gott och ont. Kommer alltid på mig när jag ser kläder som jag bar på 70-talet och föreställer mig med dem idag... Går inte, kroppen har faktiskt förändrats... inte kläderna alltså ;-)

#3 - - Kattis:

Tjoho!

Det är hotmailadressen, men jag har inte din. Alla andra verkar jag ha men inte den, hahaha.

KRAM

#4 - - TT:

Nu blev det en flashback till platåträskorna man var så stolt över.

Men dom var otroligt snygga dom däringa svarta!!

#5 - - Lisa:

Snygga! Jag minns de hemska träskorna man hade som barn på sjuttiotalet... mamma stickade strumpor till med nyckelpigor på hälen!

HUA!

#6 - - Lena Svensson:

Ja det är min egen hane och jag har sett dom para sig och allt förekommande runt parningen och dom är dräktiga det går inte att ta miste på , Men det kanske inte tog de första gångerna de parade sig. Det har aldrig hänt förr brukar alltid stämma. men Safira är lur idag, hoppas det är något på gång där

Kramar lena

#7 - - vivan:

jag tror att dina vårkänslor spelar dig spratt!

Först i säng med vår konung, sen blir du dökär i ett par trätofflor...men ...ser ingen skillnad jag heller på tofflorna och regenten...fnizz!!!kramen1

#8 - - Herta:

Jag går i träskor hemmavid, utomhus. Det fungerar hur bra som hellst. Klart Du skall shoppa upp Dej på ett par.



Tack för tipset. jag skall kolla Nacka Byggnadsvårt? Vad är det för något förresten?

#9 - - tess:

MEEEEN GUUUUUUUUUD så SNYGGA!!!! Träskor äger som mina ungar skulle ha kunnat säga... De e skönt å dessa de passar ju till ALLT till å med att gå bort i till snygga grejjer. Detta är grejjen nu....



//Tess

Upp