Vilket kuskande det har varit..



  • Skjutsa äldsta sonen till tåget. Han måste få testa finbilen.
  • Skjutsa dotter och kompis E till skolan. De blev transporterade med gammelåket eftersom den ska in till Volvo för inlösen.Men den fick stå parkerad eftersom verkstaden inte var öppen än. Buss hem.
  • Hämta dotter från skolan. Ont i magen. Ni vet.
  • Åka med yngsta sonen till polisen, banken, handla present, köpa vetekudde för ont-i-magen-lindring, köra gammelbilen till verkstan, gå tillbaka till centrum, plocka upp grabben, gå till finbilen, handla på ICA och så hem.
Tänk! Jag har inte haft ett dugg emot detta kuskande idag. Jag tänkte för mig själv där jag susade fram på vägen, att köra en finbil, det är nästan en sexuell upplevelse. Jag fick en aning om varför man vill ha sådana där "onödiga" och superdyra bilar.
Allmänt | |
#1 - - Eva:

Åååå, är nya bilen så där fin inuti? :-) Wow!

Jag vill också ha ny bil!

I dag har jag badat (inomhus) och gått en sväng på stan. Det tog på krafterna för sedan slocknade jag på sängen. Poff! Nu är jag yrvaken som sjutton och måste fixa lite fika så jag kommer igång. Har mycket att göra.

Ha en fin Valborg!

Kram,

Eva

#2 - - Tanten:

Det lite trista är ju att nybilskänslan inte håller i sig så länge så passa på och njut av den.

#3 - - Kattis:

Åh, det är härligt med ny bil.

Det är inte söndag ännu, du får ge dig lite till tåls. Hihihi

Solen skiner här, hur har ni det?

Massa Valborgskramar

#4 - - Miiqa:

Åh, vad jag blev sugen på en ny bil nu när jag läste din blogg. Speciellt eftersom vår är helt trasig (röret till styrservooljan har gått av, så det går inte att styra..).



Njut riktigt mycket av det fina vädret och vrålåket! :)

Upp