Om skottarinspirationen uteblir


Om man inte har tid eller lust att skotta snö så kan man köra bilen ett par varv runt tomten.

Man får gångstråk i snön då.
Allmänt | |
#1 - - Ulrika:

Fast risken är ju att man fastnar och så var man där igen..med svordomar kontra julefrid..suck!!

Kör ett varv med traktorn istället, spåren blir både djupare och bredare!! : )

#2 - - Herta:

Intressant att gå tillväga på detta sätt. Skulle vi skotta den låååååååååååååååååååånga trottoaren mot en av gatorna på detta sätt skulle vi säkert fastna och det vill vi ju inte så halva området undrar varför vi sitter fast på trottoaren för...

Kul att det funkar hos Er.

#3 - - Beate:

"Now we're talking". Så där ska det se ut. Helt rätt tänkt, smart och roligt att sladda. Gjorde det i eftermiddags... det funkar.

Här skottar dom ju med hjullastare... men när bilarna står där dom står på parkeringsplatsen så bildas det liksom vallar bakom bilarna.

Nej, kan bara säga att jag hatar det här vädret.



PS. Nej, har aldrig spelat i landslaget, var inte ens nära. Men jag har varit på flera VM och EM (herrlandslaget) i Europa och USA och samlat på mig ett antal maskotar. Sedan har jag fått en massa av kompisar också (några japaner till exempel) som skickade över "Mick". Ja, jag vet att jag är konstig... men rolig ;-) DS

#4 - - Jess:

Intressant idé! ;)

#5 - - Anonym:

Ha ha.. det var ju en idé! Annars kan man gå med väldigt korta steg och fötterna tätt i hop så det blir som ett blixtlås

#6 - - Inga M:

Ha ha.. det var ju en idé! Annars kan man gå med väldigt korta steg och fötterna tätt i hop så det blir som ett blixtlås

Upp