Bloggpromenad

Jag har varit på besök hos diverse bloggar i kväll. En synnerligen obehaglig som som var nämnd hos Barnens Hjältar, och den vill jag inte ens utveckla. Jag besökte Fadde, och han är i Nyköping och jobbar, verkar ha ett specialuppdrag som det låter efter senaste tidens krogproblem. Säkert är han the right man for the task! Carolina Gynning är litet för mycket på det stora hela, men hon hade skrivit ett oväntat bra inlägg om känslorna omkring möten med ex-pojkvänner. Charlotte Perrelli är en sådan helylle tjej som bakar, jobbar och är med sina barn. Katrin Zytom...whatever, är oftast väldigt intresserad av sin kropps tömningsmekanismer.

Så nu har jag rapporterat och ni slipper lägga tid på oväsentligheter som detta.
Allmänt | |
#1 - - Anja:

Svar:

Ja, det är riktigt ofräscht.

#2 - - Liene:

sv: okej:) men det är bra att hålla lite koll på det ändå, gjorde jag första eller andra gången då jag inte tycka det alls var kul.

#3 - - Beate:

Bloggpromenad... du verkar verkligen "sniffa till dig" bloggar. Å du - trots min dåliga allmänbildning - vet jag vem Fadde är. Tackar Aftonbladet för det ;-)

Carolina Gynning vet jag inte vem det är... har jag missat nå't?!!!

Charlotte Perelli gör mig galen... bara jag tittar på henne, och hon är inte ens plastikopererad... eller är hon...

Katrin Zytom... sorry - whatever, ingen aning vem hon är.



PS. Synd att din dotter är på konsert. Hennes skarpa kommentarer ang. Melodifestivalen är ungefär som mina tankar... å då är jag en gammal tant. DS

#4 - - Eva-camilla:

Haha tack för att du uppdaterat åt mig! slipper jag försöka "hinna" med det också idag..hehe



Jodå helt rätt! det var jensens böfhus vi besökte.

Kramar

#5 - - Heson:

Men så bra, då slapp jag det omaket :-)

Upp