En av drinkarna igår kväll



P2

3 cl Cariel T&Q Vanilla Vodka
3 cl Sourz apple
pressad lime
7up

Bygges med is i ett longdrinkglas.


Jag är ingen drinkdrickare, men igår kväll efter alla sorters vin till middagen smakade det bra med denna P2. Fast, tunnis som jag är tog jag en 4:a, inte 6:a.
Allmänt | |
#1 - - Katinka:

Åhh, inspirerande såhär en lördagkväll må jag säga...



Jo, jag klipper mig själv faktiskt. Och nej, frisyren varieras kanske inte så mycket, men jag har självlockigt hår så det syns inte om det blir lite ojämt här och där.

Har så många skräckupplevelser med uppklippt hår hos frissan så jag sätter inte min fot där mer.

#2 - - Anna:

Mmmm så gott..jag har just druckit en liknande här..ja men du flyger till Nice..eller Marseille. eller gör som jag bila ner..:)

Jag tycker att om man bor runt Aix en Provence så har man nära till allt.Route de Lavendel finns det fyra st...jag såg den som går utmed östra kusten på Lac Ste de Croix..underbart..helt sanslöst vackert..lavendeln blommar från sista veckan i juni och halva juli typ..några frågor på de'? Ha ha.. jag har koll på Provence om det är något annat du vill veta..och du..åk åk åk..

#3 - - jayne:

mmmm ser GOD ut...

Min favo just nu är Päron vodka, limejuice, 7 up och några klyfit lime och is i..mmmmmm Eller en irish coffe...vilket jag njuter av nu.

Härlig... tack tack...

Kram

#4 - - britten:

vad trevlig t ni verkar ha haft.tycker också att en p2 kan smaka bra nån gång och en 4a räcker gott ochväl för mig också...hoppas du sover gott nu

#5 - - Beate:

Är ingen longdrinkare heller. Min man kom just förbi, tittade på bilden du lagt upp och kommenterade så här:

- Mmmmhhh, en sådan skulle jag vilja ha NU. tror du man kan få den som ren vodka med bara lime i?!!!

Ja, ja...

Upp