I´m feeling good!



  • Hyvlade (jag hittade ett förhårdnandsverktyg igår), scrubbade, insmorda fötter med målade naglar
  • Massor med Loka apelsin/havtorn
  • Nio timmars god sömn
  • Lång hotellfrukost med maken
  • Lång kaffepaus direkt efter med maken i hotellfoajén
  • Lång dusch med Body Shop Body Scrub och efterföljande Body Butter
  • Mera Loka apelsin/havtorn
  • Bloggöversikt
  • Solsken
  • Shopping (bland annat till Efva Attling butiken)
  • Bloggande och läsande i hotellfoajén tills familjen fått nog av Metaltown-festivalen
Vad tror ni? Är det att förundras över att jag mår gott idag?
Allmänt | |
#1 - - Beate:

Lyx, lyx, lyx mmmmhhhhhh! Är det väl förunnat! Nju!

#2 - - Barnens Hjältar:

Det är de två äldsta pojkarna som behöver bildstöd men framförallt han som är 9 år. Lillan har stor nytta av det också. Hon är under utredning nu, inte för utism utan adhd men det finns mycket likheter tex mycket konkret tänkande och hög visuell förmåga.

Alla barn verkar uppskatta tydligheten dock..

#3 - - Znogge:

Så härligt! Måste helt klart skaffa mig en fotfil...



#4 - - Jessi:

Ja, dej går det ingen nöd på!! :)

Den blivande mamman är en av mina bästa kompisar, hon har gått 6 da'r över tiden nu så vi väntar spänt...:)

#5 - - Herta:

Nej

#6 - - Egoinas mamma:

Du måste ha varit ett mycket snällt barn! (Man får som man förtjänar?)

#7 - - Pia:

Det låter helt enkelt underbart!!! :o)

#8 - - Tanten:

Ptjaa, själv har jag panikträdgårdsarbetat hos svärfar, bubbat saker ur förrådet och suttit instängd i bilen så jag är INTE avundsjuk.

Upp