Intressant person har jag träffat



På vårt möte idag hade vi med en man som kallades "Rockflugan" en gång i tiden.

Vet någon något om honom?
Allmänt | |
#1 - - Tanten:

Näe du, det låter inte bekant alls.

#2 - - Beate:

Väldigt många djur du verkar ha omkring dig just nu, inklusive en rockig fluga. Föreställer bilden Håkan Sterner 30 år senare så har vi också haft honom som event konsult på mitt jobb. Han var dock inget för mig direkt om man säger så.

#3 - - tess:

Tack. Jag hittade det på vår presentbutik och företaget som gjort detta heter DIDDI.... känner själv inte igen det sedan tidigare men de hade en hel del snyggt tycker jag. Hade inte något sånt där långt så de va lite skoj...



Hoppas allt e bra med er //Tess

#4 - - angelica:

sv: jo jag använde sololja med solskyddsfaktor 8(A) haha men jag solar bort min bränna:P älskar solen så ser till att vara där hur mkt som helst, fast är självklart försiktig om ansiktet;)

#5 - - Marielle:

Nope, känner att jag kanske är för ung/ för gammal?



Ja, det var gott med jordgubbar. Vill ha mer nu!!

#6 - - J.:

Sv: Så här är det nog. Då jag är rätt målmedveten, gillar att få bra betyg osv. och jag har inte direkt ngn aning om vad jag vill bli som stor. Då finns det två val samhällskunskap eller naturvetenskap. Och jag hatar verkligen sammhällskunskaps sakerna som geografi, historia, religon osv.. Jag har visserligen bra betyg i det, men jag tkr inte om det alls. Så att gå där i 3 år verkar värdelöst. Så då finns det egentligen inte något annat val än nv. :)

#7 - - Jessi:

Aldrig hört talas om hörrudu...

#8 - - Lena:

Go kväll vännen,

Du har en liten nalle att hämta inne hos mig!

Kramis

#9 - - Natasha:

Förutom Minibar och Trouw så har jag varit på alla jag skrev om.

#10 - - Egoinas mamma:

Ingen aning. Har aldrig hört talas om han. Irriterande som en fluga eller? :D

Upp