Om att bada en katt



Att bada en katt kräver råstyrka, uthållighet, kurage - och en katt.

Den sista ingrediensen brukar vars svårast att få tag på.
Skruttens historia | |
#1 - - Jess:

Lycka till! :)

#2 - - Beate:

Trodde du skulle vila upp dig efter Visby besöket, inte tvätta en svårfångad katt ;-)

Bloggtidningen ska jag också kolla. Bra tips. det finns ju hopp att vi blir ännu bättre bloggare, eller hur ;-)

#3 - - V I L J A ♡:

*Svar:* Ja visst luktar det gudomligt! ^^ Synd att dom inte blommar längre.. Är överblommade här med

#4 - - Marielle:

Har du märkt av några problem med blogg.se idag tro?



Det har jag. Jag höll på att bli galen. Mina inlägg sparades inte och publicerades inte heller så jag fick börja om från början =(

#5 - - Lena Svensson:

Hi Hi , dom problemen känner jag till :D Nej dom är inte alls svåra att göra. ha en go kväll

Kram Lena

#6 - - Afrodite:

Hallå! Jag har inte övergivit dig, men det har varit fullt upp! Här med ser jag...=) Lyxhotell och allt...hoppas dutog ditt förnuft till fånga och inte somnade i badkaret! =)

Hur mår katten nu...och du själv...fniss...=)

Kramen

#7 - - Afrodite:

Du har förresten blivit utmanad hos mig...kika in vetja...=)

Upp