Fat, female, forty, fertile



Fat, female, forty and fertile ska vara igenkäningstecken på en gallblåsepatient. Min erfarenhet av att hantera gallblåsor som skickats för analys säger att det där nog inte stämmer helt och hållet. Gallblåseproblem kan bland annat ge sig till känna som smärta under höger revbensbåge.

Vad är då obehag under vänster revbensbåge?

Kan det tänkas att mitt innandöme är vänstervridet?

Min mammas tjocktarm går ju åt "fel" håll.
Allmänt | |
#1 - - Härligheter enligt Erika:

Gumman, varför funderar du på detta? Mår du inte bra????

Ogod var ett bra ord..eller kanske mer ledsamt?;) Choklad är ett av livets höjdpunkter -punkt slut!=D

Kramar Erika

#2 - - Anonym:

Man lär så länge man lever - inte visste jag att tjocktarmar kan gå åt fel håll!

Kram/marma

#3 - - Barnens Hjältar:

Jag får obehag unde vänster sidas revben när jag sitter för länge men det har jag alltid haft och aldrig kollat upp..borde man det?

#4 - - Tanten:

Inte kul alls att du har ont. Hoppas det går över!

#5 - - Herta:

Man brukar prata om samverkan mellan olika huvudmän. Där har Du huvuduppgiften.

#6 - - purplerain:

Oj då inge kul.. Men tavlan var iallafall ursöt.

#7 - - Egoinas mamma:

Jag brukar massera i stor cirkel runt naveln från höger över naveln runt om och under naveln etc etc, tror det är samma håll som tarmarna jobbar.. Men börjar du rapa är det fel håll!!! :D

Upp