Inte i Perssons fotspår



Äldsta sonen mönstrade idag.

Han behöver inte komma tillbaka.

Lika glada är vi.

Om inte gladare.

Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Menar du det?! Själv tycker jag nog att lumpen är det bästa som finns. Den formar verkligen pojkar till män.



Sonen stormtrivs, både med befäl o kompisar. Vi ser redan efter 2 mån, en avsevärd förändring hos sonen. Enbart till det bättre! Och han erkänner det också ;)



Kram

#2 - - Daniel:

Å det fixar han galant ska du se!

#3 - - TT:

Min son hade inte heller tänkt göra lumpen och slapp, men ångrade sej och ville göra och jag måste säga att 9 månader i Boden gjorde susen för den grabben! :o)

#4 - - marma:

Vår son behövde inte heller komma tillbaka. Samma här - ingen sörjde. Inte han heller.

Kramar/marma

#5 - - Egoinas mamma:

HAHAHA! Varför tror jag dig inte?

#6 - - Gun:

Det är så olika det där. Min äldste son gjorde lumpen och älskade det, men den yngste ville inte och behövde inte ens mönstra.

#7 - - hugan:

Så bra att alla äro glada!

Min son var på väg men kom hem igen....på det stora hela så är det säkert väldigt nyttigt för gossebarnen...men men.

#8 - - Pruddan:

Och jag har en som räknar dagarna (och snudd på timmarna) till han får rycka in den 7 januari. Det är olika!

#9 - - Britt:

Vi tjejer gjorde aldrig lumpen förr och nog blev det människor av oss också :)

#10 - - Mee!:

kom o kolla in min fina kädisblogg!!

kommentera gärna

den handlar främst om

selena gomez

demi lovato

miley cyrus

beyonce och

the jonas brothers som e mina största idooler men oxå om andra kändisar:d

#11 - - Herta:

Vi fick uppleva samma sak för ett par år sedan. Jag blev glad även om ögonen inte räckte till.

#12 - - Stattinskan:

... och min ligger ju inne och ska nu åka ner till Rumänien för att bevaka JAS-planen de köpt av Sverige ....

#13 - - Beate:

Hoppas att äldsta sonen inte har samma mmmmhhhh kropp som Persson och blev avvisad p g a detta "handikapp".

Nu är jag sådär elak igen, men jag hade en sådan dag idag.

Upp