-Mammaaaaa, du är PINSAM!!!


Dotter: Du och alla dina bloggkompisar har ju bara en massa fjortisbilder som profilbilder juh!!!

Anne (fotar glatt vidare): Det bjuder vi på!

Dotter: Men det är ju pinsamt som du håller på, ska du fota dig underifrån kanske också...?

Anne: Jajamen! Så varenda dubbelhaka kommer med!

Vilken tur att jag hade scarfen i vägen!
Allmänt | |
#1 - - Augusta:

Pinsam det är man alltid då¨man har tonåringar :)

Jag är pinsam i det mesta enligt min dotter.



Kram

#2 - - Katrin:

Det är bara så töntigt... kan du inte bara ta en vanlig bild? måste du ta ovanifrån????? 8-) haha

#3 - - Suss:

Det är lättaste sak i världen att vara pinsam när man har tonåringar. Jag var så erbarmeligt pinsam att jag skrattade högt när jag gick på stan. Slå det om du kan. Trevlig Valborg!

#4 - - Jess:

Pinsam är mitt mellannamn!

#5 - - Em:

Hahahaha! Lite typisk det där, men samtidigt så bra hur du kontrar. Det är viktigt att vi som inte är tjugo inte gömmer oss eller försöker försköna att vi är vi. Vi kan också indirekt påverka de yngre att sluta med att enbart visa sin glamorösa sida. Inte ALLA gör så, men många.



Fortsätt vara som du är, Anne!! (Lyssna inte på dottern.;))

#6 - - Beate:

1. Bra med utökad allmänbildning om gitarrer.

2. Ansiktsburken - asg.

3. Himla bra bild. Fick dottern gå ner på knä och ta den eller har du extremt långa armar;-)

#7 - - Åsa:

SV: Min man lyfter inte ett lillfinger hemma (jaja, han jobbar ju dygnet runt istället), kanske därför min mamma känner att hon "måste" hjälpa till.

#8 - - Myaraq:

Hahahhahahaha har jag degraderats till en fjortisbloggkompis?!

#9 - - Mia systeryster:

Hahaha, just det där känner jag igen faktiskt=D Min dotter kom på mig en gång när jag stod o fotade mig i spegeln.Det var såååå piiiinsamt så hon stack ut.haha

#10 - - TT:

Nejmen där har hon fel! Alla fjortisar putar med läpparna på något perverst vis och skjuter fram höften... vi putar och skjuter fram allt!!

#11 - - Gun:

Hahahahaha, tur att mina barn är äldre så de slipper skämmas så himla mycket. Men lite skäms de säkert ändå.:)

Snygg barbröstad bringa du har ovanför huvudet förresten..:D

#12 - - Anders de casa:

Jag har bara en sak att säga:

Blogganpassning.

Jag säger det igen:

Blogganpassning!

;-)

Ingen rädder för Anne här, Anne här, Anne här!

#13 - - Maggan:

Du är så smart och finurlig med ditt fotande ha ha.

Såg du min bild som jag har inne i bloggen idag, så ser jag ut inte alls som jag gör idag, hör sen!

Ps. det var bara tre år sedan.

Upp