Alla hjärtans dag och Alla Barnhjärtans Dag

 

 

 

 

Allra käraste bloggläsare,

 

Jag vill be er om något.

 

Ni vet att jag aldrig ber er om att lägga till mig på Blogglovin´, jag ber inte om länkning, jag ber er inte om att rösta på mig i olika sammanhang ens.

 

Idag ber jag er att klicka in er på Dubbelörnens blogg och lämna ett bidrag till hennes insamling för alla Barnhjärtan. Hjärt-Lungfonden har valt februari till Alla Barnhjärtans Månad, i morgon är det Alla Hjärtans Dag och vi kan alla bidra till att en skillnad kan göras.

 

Dubbelörnen hittar ni här.

 

Edit: Söndag 14 februari: Dubbelörnen ligger på 5:e plats i insamlingslistan!

 

Så kom igen alla!

 

Sms:a 30 kr via Dubbelörnens blogg kan vi alla göra och sedan kan vi känna:

 

-Jaaa! Det är alla hjärtans dag idag!

Allmänt | |
#1 - - Dubbelörnen:

Tack goaste vännen för detta :).



Varmaste kramen är din ikväll

#2 - - Gun:

Vilket bra initiativ!

#3 - - Gun:

Sv: Den ligger vid järnvägen, nära stationen, mellan gamla posthuset och kafferosteriet, om du förstår.. Jättebra ställe. Maten var otroligt bra! Och trevlig personal också.

#4 - - Beate:

Köpte faktiskt två sådana söta hjärtan av en liten tjej vid Östra Station igår. Gillar formgivningen och syftet såklart.

#5 - - Anonym:

Vilket bra initiativ säger jag också!



Jag brukar köpa såna där små pins med hjärtan...men har inte sett någon i år som säljer.

#6 - - Kattis:

Hejsan!

Det finns en jättebra plan och krishantering för tågförarna, men inte för oss så det efterlyser vi.

Men jag har varit på företagshälsan.

Det kommer bli bra och detta kommer hända oss igen, det får vi vara beredda på.

Men nu är det nya dagar och jag mår bra.

KRAM

#7 - - maria:

Ha en underbar alla hjärtans dag !

Kram Maria

#8 - - Renee:

Godmorgon!

SV: jag ska lägg ut en bild på nya frisyren

#9 - - soffie:

ha en mysig alla hjärtans dag å ska genast gå in där.

kram

#10 - - Znogge:

Ett mycket bra initiativ!

#11 - - Gun:

Sv: Jag såg det, och har nu skänkt genom att sms:a. Det är ett jättebra sätt att fira alla hjärtans dag på.

#12 - - ansepanse:

ha en jättefin alla hjärtans dag

kramar

#13 - - Malin:

Ska faktiskt titta inom =)



Ha en underbar alla hjärtans dag! Kram Malin

Upp