Far och dotter



En far som behandlar sin dotter som en prinsessa lär henne att aldrig förvänta sig annat från män.

Detta påminner jag maken om när han suckar över dotterns sms om hämtning om 10 minuter.

-Du har lyckats, säger jag.

Samtidigt avundas jag dem. Vem hade inte velat haft det så? Total tillit.
Allmänt | |
#1 - - Em:

Så underbart! Dagen kommer när de uppskattar det hela, man kanske inte får uppleva det, men en dag kommer de på hur bra de hade det på ena och/eller andra sättet. :)

SV: Det är roligt att filosofera med dig! Jag har svarat under eget inlägg igen.

#2 - - Jessi:

SV; Hette inte getskrället Gullspira?

#3 - - Em:

Sv: Hahaha! Nu missade jag slutet på Rapport enbart pga dig! (Men det var roligare att svara dig! :D). Svar under eget inlägg.

#4 - - Katrin:

Vad kan det bero på då? :O:O Du sa innan jag åkte att 'vi kan hämta er samtidigt för båda ska hem kl 6' ... och varför nämner du inte något om sonen som också hämtades exakt samtidigt 8-)

#5 - - Em:

Sv: Men vi har ju olika värderingar. Nu försöker jag komma på exempel på vad jag menar, men jag går ständigt i min egen fälla när jag skall börja förklara exemplen. Vi kan kanske ta upp detta när vi ses nån gång? Hahahaha!

#6 - - Malla:

Tur det löste sig med säkringarna :) I höstas började det plötsligt att hoppa säkringar för oss på ett ställe, vi bytte - efter 5 minuter for den igen. Jag fick paniken och ringde pappa, han hoppade in i bilen och körde 12 mil, och fixade problmet :)

Pappor är bra :D

#7 - - Beate:

Ha, ha, ha... läste dotterns kommentar. Nu måste jag ju säga att ditt inlägg inte hade varit hälften så bra om du hade skrivit hela "sanningen";-)))

#8 - - Barnens Hjältar:

:-)

Vad gör man inte för de sina :-)

#9 - - Inga M:

En del kvinnor går genom livet som med en prinsesskrona placerad på huvudet och det är alltid hennes far som har placerat den där. Så sägs det och jag är övertygad om att det är alldeles sant!

#10 - - Malin:

Så behandlade min pappa alltid mig saknar honom =)

#11 - - Herta:

Fick nyss ett samtal. Min kontantkort är slut. Kan Du snabbt tanka in 125:- Bra att Du löser detta!

Upp