Ett awardsregn har fallit här!

 

 


Antingen har jag gjort något rätt eller så har jag på något vis halkat på efterkälken vid utdelningen av awarden för Kreativ Bloggare för jag har nämligen fått den i femdubbel (eller vad det heter när man får något fem gånger) upplaga. De som har skänkt denna ödmjuka, tillbakadragna och blygsamma lilla bloggare en vänlighetens tanke är:
Tant Märta, Jayne, Gun, Malin och Therese. Jayne är en urgammal bloggkompis, ja lika gammal som min blogg rent av, de andra har tillkommit på litet senare tid, men jag håller dem i ära och respekt allahopa.

Reglerna för awarden lyder som nedan, inte helt okomplicerade för man ska ju på något vis göra sig själv intressant, men - here we go!


A: Kopiera awarden på er blogg!
B:Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Sju punkter med intressant fakta om mig:

  1. Jag är en social eremit. Om jag inte får tid för mig själv i total avsaknad av krav på svar eller sällskap så blir jag mindre trevlig, samtidigt som jag "alltid ska prata med alla" som barnen säger.
  2. Jag är totalt tekniskt- och elektroniskt ointresserad och obildad, men gunåde den mackapär som inte fungerar - då är apokalypsen inte långt borta.
  3. Jag är aldrig tyst när maken kör bilen. No further comments.
  4. Boksnobb har jag kallats. Jag har nog lättat på kraven, jag har ju läst Twilight och Harry Potter och verkligen uppskattat dem.
  5. Jag har glest mellan tårna. Pektån nuddar inte stortån eller tretån och detta uppfattas av somliga som mindre attraktivt.
  6. Ibland köper jag kläder, hänger in dem i garderoben och - glömmer bort dem.
  7. Det bästa jag vet är min familj, därefter kommer nog ord och bullbakning.

De bloggare som jag vill förära awarden vidare (med risk att de redan fått den från annat håll) är:

Beate - Hejdlös, humoristisk och atletisk (åtminstone en gång i tiden)
Jessi- Skarptungad, kattälskande och cooooool
Britt - Socialt empatisk, verbal och galen
Herta - Underfundig, medveten och rolig
Tyra Tok - Envis, kärleksfull och "barndomenskvarterssyster"
Afrodite - Vuxen, galenpanna och duktig
Dotter - Bara bäst, mest och envisast och Kompis E - Lojal, viljestark och kul


Jo, jag kan räkna till sju, men jag kände för att räkna till åtta!
Allmänt | |
#1 - - Jessi:

Tack du!:D För jag är ju gôr-cool...?

Nu finns i iaf 7 kanske inte så kända fakta om mej på min blogg...

#2 - - Britt:

Tackar för awarden och de fina orden! Håller verkligen med om ett regn av awarder. Jag har redan avslöjat 7 intressanta fakta om mig och tror för tillgället att jag inte kommer på fler....



Jag kan få mina tår att vara jättelångt ifrån varandra genom att spreta med tårna, annars ligger de bredvid varandra, under eller över varandra. Har lite hallux på vänster fot. Tyvärr köper jag också kläder som sen hamnar hos Myrorna med prislappen kvar. Onödigt slöseri1 Jag blir arg på mig själv när jag gör så! Och inget gör mig så arg som apparater som inte fungerar! Finns inte en människa som kan göra mig så arg. Annars är vi helt olika.

#3 - - Malin:

Intressanta fakta =)

Skriver under på social eremit, det är nämligen så jag!



KRAM

#4 - - Malin:

Intressanta fakta =)

Skriver under på social eremit, det är nämligen så jag!



KRAM

#5 - - Petra:

Alltid roligt att få veta det lilla extra. Boksnobb som du kallas, då skall du se vad jag har börjat med att läsa :-)

Kram

#6 - - Em:

GRATTIS! :D

Sv: Klagomuren heter klagemuren.. :D

#7 - - imse:

Vad kul att läsa lite fakta om dig.

Svar:

Jomenvisst är jag ansiktsblind.



Den torra huden har nog tilltagit genom åren. Värst är det på vintern förstås.

#8 - - katrin:

re: ja det kan vi göra! höhö

#9 - - znogge:

Ett välförtjänt grattis! Men... Punkt nummer sju är ju jag!

#10 - - Nynna:

Kul att hitta en ny kulig blogg =)

Roligt att såhär direkt få litet kläm på vem du är också =).

Återkommer.

#11 - - soffie:

GRATTIS till den awarden va KUL!

#12 - - Herta:

Tack "snälla" för awarden. Håller på att jobba på denna iett öppet dokument på bloggen från en annan person. KAN MAN SLÅ IHOP TVÅ AWARDEN, Tror Du man behöver göra 7 el fjorton utskick? Tur att vi inte valde samma riktigt hela tiden. Beträffande synproblematiken(!) så vet jag inte hur jag såg. Misstänker att det är en person som kom gående som visste att mannen var åkt på kurs.

#13 - - Gun:

Vad roligt att du fått så många!! Kul fakta om dig, ettan skrver jag också under på!:D

#14 - - Anonym:

Ägaren var också ut men saknade trots det kontroll över jycken så...

#15 - - Beate:

Tack Anne!!! Jättekul med din award:-))))) Jag verkar också vara poppis, fast inte helt så "inne" som du. Fick tre totalt:-)

Läste båtkonferensrapporten och skrattade åt "marknadsundersökningen". Maken din verkar ha samma smak som jag;-)

#16 - - ester:

oooh! snelt! :D

#17 - - Afrodite:

Morrn, morrn!

Anne-fakta...intressant läsning! Me like! =)

Punkt nummer 1 och 6 är ju faktiskt lite jag oxå!



Tack för awarden goa du! =) Ska "ta hand om den" idag.



Kram från den vuxna, galna och duktiga(?)!! =)

Upp