Personal trainer to rent

 

 


Dotter tycker att vi ska hyra Bob "Biggest Loser-coach" Harper som personal trainer.

Bob har personal trainat Oprah. Hon gick ner, sprang maraton, gick upp, gick ner, gick upp...

Jag tror inte det var Bobs fel. Han finge gärna personal traina mig.
Allmänt | |
#1 - - Herta:

PT vore säkert kanonbra för Dej. Då kan DU inte smita undan.

#2 - - pelle:

Men ändå, att ha Oprah på sin meritlista måste suga. Rent träningsmässigt i alla fall ;)

#3 - - Beate:

Bob who???????

#4 - - Amanda:

Haha, dags att leta efter hans nr på eniro?? ;)

#5 - - Inga M:

Fast allvarligt talat, vad ska Du ha honom till? Han liknar mest en struts tycker jag. Eller nån som försöker se ut som en struts.

#6 - - k:

jag tror inte det är oprah's bob.... han är för ung!

#7 - - Jessi:

Mej med!!

#8 - - Annieverse:

Nej, jag tror inte heller det är Bobs fel, det där med Oprahs uppåner...



Sådär ser inte min PT ut alls. Han liknar mer en rar nallebjörn. Valde faktiskt honom för att han såg så snäll ut. Men skenet bedrog (som tur var?!?!)

#9 - - Gun:

Kan tänka mig att han duger till dig:)



Godmorgon Anne!:D

#10 - - Selma:

Jag skulle nog behöva en med knutpiska.

#11 - - tess:

Ja jag skulle oxå behöva ha en sån... till både mig å maken.... å just nu vill ingen ens gå ut i det fina vädret för att de e kallt... nej nu jäklar får jag ta mig i kragen å gå ut ändå...



//Tess

#12 - - Stattinskan:

Vill man ha förändringar får man nog skaffa sig goda vanor som man kan tänkas sig att leva efter resten av sitt liv ;-D coach eller inte ... Kram

#13 - - Britt:

Jag vet av egen erfarenhet att jag ialla fall la ner mycket mer energi på jympan om det var en snygg jympaledare ;D

Upp