Om man googlar på "When you tell the world"...

Skriv in "When you tell the world you're mine" i Googles sökfält.

-Vad får du upp som första träff?


Jojomen.

Med Anne. I tiden.
Anne guidar Victoria & Daniel | |
#1 - - Ninja:

Ha, ha........kul! Om du ändå är i London kan du fortsätta till Cornwall det ska vara helt fantastiskt där!

#2 - - Selma:

Med Anne - hela tiden!!!

#3 - - soffie:

va roligt,

ha en toppenkväll

#4 - - ♥ Carina ♥:

För Anne i tiden :)

Den är fin den låten. Komer att bli en låt som spelas flitigt på bröllop framöver :)

Kram

#5 - - Jess:

Haha! Härligt, med Anne i tiden! :)

#6 - - Znogge:

Härligt att vara en föregångare ;-)

#7 - - Malin:

Hej! Ville bara berätta att jag kommer att lägga ner min blogg, dock tillfälligt i ca 2 månader då jag har både f.d elever och f.d kolleger som jag absolut inte vill ska läsa min blogg! Har försökt flytta den till annan adress, men då måste jag göra om hela bloggen, därför väljer jag detta sätt! Men spara mig bland dina favoriter, om du nu har mig där ;) Cause I´ll be back =) XOXO Miss M

#8 - - Em:

Se där ja, du är på väg upp i Google-världen! ;)

Sv: Svårt att förklara, men linnen som INTE är urringade på framsidan, men som smalnar in över axlarna. Blev det förståeligt? Lite som en brottartröja bak och fram.

#9 - - Herta:

jaha Du. Där ligger DU i täten.

#10 - - Beate:

Visst blir man överlycklig om man hamnar överst på träfflistan:-)



PS. Broccoli med kokain...mmmmhhhhh, nja, inte värt att prova;-)

#11 - - Nattis 2.0:

woho!

#12 - - Frikadellen:

En får be att gratulera

Upp