Vad sker hos KUS då?




Herta överväger ny vårgarderob och då slog mig tanken:

-Vad händer hos KUS då?

En hel del vackert som det ser ut.
Allmänt | |
#1 - - ÅSa:

Detta har jag missat. KUS, vilka kläder. Det här lär bli dyrt :-) för min man.

#2 - - Beate:

Du verkar verkligen längta efter våren!!! Aldrig hört talas om KUS, men nu vet jag. Tack för det.



Svar: Nej, din elektroniska version går inte emot definitionen tidskrift.

#3 - - jess:

Har aldrig hört talas om detta märke!

Den blåa var så fin!

#4 - - Anna ..smyger in:

Jag kan tänka mig hela konceptet här..toksnyggt ju..

#5 - - Inga M:

Har Du knåpat vid symaskinen nu igen!?

#6 - - Znogge:

Riktigt snygga grejor!

Kan tänka mig både det ena och det andra...

#7 - - Dubbelörnen:

KUS??!! Har aldrig hört talas om dem! Men jisses vad mycket snyggt... Villhavillhavillha!!



Kram

#8 - - Afrodite:

Jisses, vilka doningar! Verkar som om jag måste trösthandla lite till...=) Aldrig hört talas om KUS tidigare, så tack för tipset! =)

#9 - - Ulrika Fabulousforty:

KUS har jag inte träffat förr! Fina kläder, men linne kräver strykning och jag är laaat!!



Gomorgon Anne! Nu är det fredag igen!

#10 - - Myaraq:

den där blåa kreationen tar jag gärna.

#11 - - ansepanse:

KUS har jag aldrig hört om - här var det mer vårligt

Upp