Det är dags för ledigfredagsmyyyyys...



Ska här mysas eller ska här mysas???
Allmänt | |
#1 - - Selma:

Tycker det ser ut som om det ska mysas.

#2 - - Svorskan:

Nu är jag klar för helg också. Vad skönt!

#3 - - Diana:

Ser helmysigt ut! Med lite tur så kanske jag hinner bläddra i en tidning på jobb jag med... ;)

#4 - - Znogge:

Både och tror jag ;-)

#5 - - Herta:

Låter härligt. Har slutat prenumerera på Tara men jag fick ICA kuriren idag istället.

#6 - - Herta:

Nääe det finns igenting som passar överallt liksom . Gick igenom stans alla butiker fördelat på tre tillfällen. Hittade något fullt användbart där 38 är den 38 som det alltid har varit. KUl. Så nu hänger den i hallen och jag är nöjd.

#7 - - Huskatt:

Det där är inte "mys"..det är så nära "porr" man kan komma ;)

#8 - - Anonym:

Neej men vill inte köpa jacka i vilka storlekar som hellst och det ändå inte passar om jag virar upp skjortan.

#9 - - sweetmama:

Ja här ska i alla fall mysas med gott samvete efter en tuff vecka

#10 - - TT:

Ska där också krympas ytterligare två storlekar i myset? ;o)

#11 - - Britt:

Inte hade du behövt köpa "tara" för att få veta hur man krymper från large till medium...bara fråga mitt ex - han krympte min lammullströja genom att tvätta den i 60 grader och sedan torktumla den!

Upp