En gång och många gånger

Nu ska jag strax iväg och göra något som jag redan gjort. Ibland gör man sådant här flera gånger men oftast så gör inte jag det, inte på det här viset. Dotter som redan har gjort det flera gånger ska följa med för hon vill göra det ännu mer. Äldsta sonen ska med för han har aldrig gjort det. Yngsta sonen är nöjd och maken... Nope.

-Vad ska vi göra?
Allmänt | |
#1 - - Åsa!:

Ja, det undrar jag också ;)

#2 - - Suss:

Ut och bada näck!

#3 - - heanku:

Jag tror som Suss... ni ska bada nakna!

Kan vi få se bildbevis?

heanku

#4 - - Beate:

Bada naken - jo kanske. Personligen tänkte jag mera på nå't konstigt gympapass eller yoga, för stavgång tror jag inte att äldste sonen eller maken gör.

#5 - - Herta:

Ingen aning. Hål i öronen. Nya tatueringar eller nåt.

#6 - - Selma:

Ja, du. Den var svår.

#7 - - Ullrika:

Föda barn?

Upp