Sill är inte photogenique


Man kan inte anklaga sill för att vara vackert, men gott är det!

Liksom allt det andra jag åt igår.

Idag blir det andra bullar.
Allmänt | |
#1 - - Znogge:

Jag gillar inte sill längre så vi körde med lax- och räksmörgås samt ål till förrätt. Gott som bara den!

#2 - - Herta:

Jag tog en bild igår som jag inte lagt in än...

#3 - - Beate:

Men potasierna var vackra;-)

#4 - - Bara Jag:

Ha ha, nej inte är sill vackert inte!

#5 - - Huskatt:

Riktigt mumsigt är det, nästan lika gott som jordgubbar!

Glad midsommardag !

#6 - - Jessi:

Då skulle du se hur oaptitligt det ser ut med passerad sill...

#7 - - Therese/zill:

Matjesill gör sig inte på bild, men det gör den här zill:en :D. Tur att man inte ser ut som matjesill på korten från midsommar. Då hade jag nog varit ganska ledsen :P.

#8 - - Inga Magnusson:

Ser lite ut som sniglar. Och jag tycker inte ens att det är gott, fuskar med att äta tonfisk eller lax

Upp