Åsså var det fredag igen

 
Och jag jobbar hemifrån.
 
Om jag ska kunna tänka, så inte är det på kontoret jag tänker bäst, utan hemma där det enda som "stör" är katten och tvättmaskinen.
 
Igår kväll hade vi avskedsmiddag på Hermans på Fjällgatan för en av mina favoritkollegor som nu ska plugga vidare. Trist att vara utan henne, men det är nu som det är med sånt här i livet. Och kontakt klarar jag av att hålla ändå.
 
Jag blev upplockad av maken vid Slussen (bilden här ovan) och sen körde vi fram och tillbaka på Tranebergsbron innan vi hittade till E4:an igen. Väl hemma trodde jag att Russel Crowe skulle lyckas hålla mig vaken som Robin Hood, men det funkade då inte alls.
 
Nu ska jag göra klart en presentation till nästa vecka, sen gör jag fredag.
 
Den här veckan har varit helt osannolik, den bara försvann!
| |
#1 - - Britt:

Härlig bild. Instagram?

Upp