Första advent

 
 
En helt vanlig söndag med plock och tvätt och litet jobb. Adventsstjärna och ljusstakar har kommit fram och vi lär ta litet av Vinterglöggen jag köpte i fredags. Faktiskt testade vi Vinterglöggen redan igår och jag måste säga att den verkligen föll mig i smaken; mindre söt med antydan till vanilj och så var den ekologisk dessutom.
 
Jag börjar så sakteliga se slutet på den här arbetshösten. Det har varit många resor, många aktiviteter och massor med möten med nya och gamla människor. Jag känner att jag börjar hitta min roll, både i organisationen men också med arbetsuppgifterna och jag tänker då och då: "You've come a long way, Baby". Men det är väl det man ska göra, utvecklas.
 
Jag ser fram mot julledigheten.
| |
#1 - - Ingela:

Skulle nästan kunnat skivit detta inlägg själv så likt min dag och höst såg det ut =)
Trevlig första adventkväll!

#2 - - Herta:

Verkar som om du haft en fin dag.

#3 - - Beate:

Japp, you've come a long way. Men du har jobbat hårt för det också. Så var stolt över resultatet och glöm inte att det finns även "bloggteman" som inte måste innehålla jobbet;-)

#4 - - Znogge:

En mindre söt glögg lät som en glögg i min smak.

#5 - - Jenny :

Själv får man hålla sig till sin Ikeaglögg, men den är bra den med! :-)

Upp